Gozleriniz mi bozuk?biraz caba ve inancla onlari iyilestirebileceginizi biliyor muydunuz?

Her gozu bozuk insanin hayali degil midir sabah uyaninca lens ya da gozluk takmadan etrafi gorebilmek ya da dustan cikinca hatta denizde?Lenslerim batti,kurudu derdi olmadan gozluklere hapis olmadan yasamak? Ister hipermetropunuz olsun ister miyop ister astigmat! Bu artik mumkun hem de ameliyatsiz! Nasil mi? anlatayim... 15 yildir gozlerimi lense mahkum etmis olan ben kiss bir sure once bunun ne kadar buyuk bir hata oldugunu Anladim artik gozlerim Isyan etti ve lensi kabul etmez oldu bunun uzerine gozlukle basbasa kalinca basladim Arastirmaya...ameliyat olmam mumkun degildi cunku gozlerim oyle bir hassasiyet gelistirdi ki herseye kizarir oldu Biraz tv seyretsem cayir cayir yanar oldu...damlalar, antibiyotikli ilaclari damlatinca daha da beter oldu...taa ki onunla tanisincaya kadar!NORBEKOV sistemi! 4.25 miyop olan gozlerimi kiss surede 2 derecenin altina indirdim Yakinda sifirlayacagimi biliyorum:) kendi Inancimla ve cabamla!dusunebiliyor musunuz artik hic gozluk takmiyorum ve dunyayi yeniden goruyorum!!! Norbekov isimli bu rus bilimadami tip bilgileriyle uzakdogu tekniklerini, sufizmi ve yogayi oyle guzel sentezlemis ve size ogle guzel ogretiyor ki gozlerinizin gormekten baska sansi kalmiyor. Kendisi Kanda duygu tasiyan bir madde oldugunu Tespit etmis bu madde ile Hangi organinizla calismak istiyorsaniz ona mutluluk ve sevinc tasiyorsunuz.soyle ki diyelim benim gibi gozlerinizle Calisiyorsunuz yogadan da bildigimiz benzer goz egzersizleriyle kaslari ve sinirleri harekete geciriyorsunuz AMA sadece egzersiz yeterli olmuyor durusunuza mimik Katmak sartiyla. Egzersizleri yaparken heran yuzunuzde Bir gulumseme ile takiliyorsunuz.Suni bile olsa mutlu oldugunuz anlari zihninize Geri cagirip o anki Heyecani sevinci yeniden bedene yasatiyorsunuz.beden soruyor aaa bu kiz neden siritiyor ki Boyle? Demek ki mutlu cevabini aliyor.yani sadece gulumseme mimiginizle duygulari tetikliyorsunuz.o anda Kan hemen devreye giriyor ve bu sevinci sevgiyi gozlere tasiyor!Prana gozlere akiyor yeniden! Egzersizler sirasinda giderek gozluk numaranizi dusuruyorsunuz bu cok onemli!!eski gozluklerinizi Birkez bile takarsaniz tum cabaniz cope gider.organizma hemen yeni gozluklere alisiyor zaten! Ben Kursa giderek ogrenmeyi tercih ettim AMA Boyle bir vaktim durumum su an yok derseniz Norbekov'un "aptalin deneyimi aklini basin toplama sanati adli kitabi hemen yardima hazir!sadece Kitaptan yararlanarak da gozleri iyilestirmek mumkun.norbekov diyor ki gozler sadece baslangic onlari Iyilestirebiliyorsan artik biliyorsun ki herseyi iyilestirebilirsin!sadece bedenine ilgi sefkat ve antrenman Vereceksin! Ben egersizlere basladigimda gozlerimde rahatsiz edici agrilar olustu. Hatta 1 numaranizi dusuk gozluklere Ilk gectigimdeki halim komik otesiydi.bir taktim gozlugu Hersey bulanik!!!kendi kendime defalarca Kizim sen deli misin?vazgec delilik bu dedim,,, AMA icimden bir ses beni hep devam etmem icin Iona etti Iyi ki de etmis bugun Ben artik gozluksuz biriyim:))))inanc ve cabayla herseyin mumkun oldugunu Gordum.bir de calismalar sirasinda meditasyon yapmak cok onemli soyle ki guzel rahat bir ortamda gozlerinizi Kapatiyorsunuz ve hayal ediyorsunuz belki bir ormandasiniz belki alisveriste, belki sinemada normalde Gozlukle gorebildiginz seyleri gozluksuz gorebildigini hayal ediyorsunuz ve bununla icsel bir sevinc Yaratiyorsunuz!calismanin Herseyden onemli gercek ise yarayan kismi bu zaten! 40 gun sonra beyin artik Kabul ediyor ve diyor ki himmm bu kiz goruyor!40 gun gercekten de sihrini ve onemini birkez daha Ortaya koyuyor. Benim grubumda 4 gunde 2.5 diyoptri hipermetropunu sifirlayan bir doctor vardi. Sonra kulak cihaziyla duyabilen cok genc bir arkadasimiz egitim bittiginde cihazini sonsuza dek atti:) Bu ve bunun gibi orneklerle dolu kendinizi adeta Harry potterin sihirli dunyasinda hissettiginiz hos deneyimlerdi Bunlar.AMA Inanin bana mucize degil,Ben ve bircogumuz yaptik gozlukleri attik siz de yapabilirsiniz!! Yeterli ki isteyin! Goz egzersizlerine omur boyu devam etmek kaydiyla neden olmasin ki gunde 10 dakikanizi Gozlerinize ayirdiginzda size kat be katini Geri veriyorlar commertce:) bedenimiz harika bir yapiya Sahip!bunu bize Boyle guzel hatirlattigi icin Norbekov'a ve degerli hocalarima sonsuz sevgilerimi yolluyorum!!! Mehves Ozel Ebussuutoglu Info@yogapacific.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

sen hep burda kal melek!