Boyumdan büyük hayallerim var!:)









Oldum olası vazgeçemediğim, küçüklüğümden beri çok sevdiğim ve hep yakınında olmak istediğim iki şey... Atlar ve deniz!Hatırlıyorum da daha
4-5 yaşımdayken anneme tuttururdum bana bir at alalım ben ona evde bakarım, yatağımda beraber uyuruz, yemeğimi bile paylaşırım diye..Bu tutturuklarım annemlerde başağrısı yapmaya başlayınca beni dedemin eline vermişlerdi..O da beni yarış atlarına götürmüştü(kendısı hep oynardı..)Ben dev gıbı atların ahırına girince öyle korkmuştum ki bir anda dilim tutuldu ve tutturmayı kestim..vazgeçtim...Taaa ki...
Birkaç yıl önce yeniden bu tutkumla yüzleşene kadar..Kardeşimle beraber ata binmeye başladık çok da keyifli giderken o attan düştü ve ciddi şekilde bileğini kırdı...Ve tekrar bir ara girdi..Çok uzun zamandır atlardan yine uzağım...
İkincisine gelince çok şanslı bir çocukluk geçirdim ben deniz kenarında büyüdüm diyebilirim..bütün gün sudan çıkmaz yaz sonlarında zenci kıvamında dönerdim hep kışlık eve..Ama şimdilerde pek mümkün olmuyor..zaman kısıtlı, tatiller yetmiyor:(
Sevgililer gününde sevgiliyle bir kaçamak yapalım dedik ve İstanbul'a 1 saat uzaklıktaki Woodyland'e gittik..Gerçekten de inanılmaz bir yer...Kışları çok zorluk çekiyorum..Denizi ve deniz kenarlarını çok özlüyorum ben.. Gece dalgaların sesiyle uyumayı, kıyıda yürümeyi, tertemiz deniz havasını koklamayı nasıl özlemişim, nasıl iyi geldi..anlatamam!
Şimdiyse iki tutkumu birleştirmek nihai hedefim,deniz kenarında bir ev ve de kendime ait bir at!Neden olmasın?Ben hayalini kurmaya başladım bile...Herşey sevgiliyle girdiğimiz bir tavla iddiasıyla başladı.. Kaybeden kazananı Srilanka'ya götürecekti ve nasıl olduysa ben kazandım:)Biraz zarlar yardım etti kabul!Derken fikir gelişti Maldivler Srilanka'ya uçakla 1 saatmiş canım..oraya kadar gitmişken Maldivler'e de uğranır..Maldivler'e de gitmişken dönülür mü yahu derken...Biz başladık Maldivler'de yaşama hayalleri kurmaya..orda kendi evimizi yapmaktan,köpeklerimize kadar...aaa bii de benım atım:)Bu arada sevgilinin tutkusu da balıklar!Yanı balık tutmak!Orda kendine ait birkaç teknesi oldu mu bir güzel turlar düzenler turistlere..Ben de kendi evimin altında kendi yoga stüdyomu açarım..Demeyın keyfimize..Bakalım neler olacak! Henüz ilk gidişi dahi yapmadık ama hayal etmek yapmanın yarısı demişler di mi? Yaşanacak güzel şeyler varsa gitmeli yaşamaya, en azından denemeye..Kaybedecek ne var ki? Hem dünyanın heryeri bize ev değil mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

sen hep burda kal melek!