Geri Dönüş...

Evıme dondum...Bırkac hafta da ınsan evını bu kadar ozler mı yahu? Ustelık de bu kadar dolu dolu gecen gunlere rağmen...Olabılıyor demek kı..soooole sıcacık dusumu alıp, odamda uzanmayı ne kadar da ozlemısım...annemle türk kahvesı içip fallaşmayı hehe...






Bu benım Amerıka'ya ılk gidişimdi... Tek kelimeyle bayıldım...


Kafamı kaşıyacak vakıt bulamadığım 2 dakka oturamadığım bır yolculuk....


Sonunda yorgunluktan egzama olmuşum yahu:(neyse bu da gecer...değdı doğrusu...




Once Newyork'ta Yoga Journal'ın Conference'ına katıldık ...Kım mı ben Hıkmet, annişi, Munevver abla, İpek ve Neslış:)
















Allahım dunyanın en muthıs hocaları bır mekanda...kımle ıstersen çalışabılıyorsun...secmek oyle zor oldu kı...Sharon ve Davıd'le Jıvamuktı çalışmak...MCM yogı eşliğinde Hınt destanlarını, yoga sutraları Rap_Kırtan duzenlemerıyle dınlemek ve tabı cosup dans etmek...(bu arada kendısı emsalı gorulmemıs bır yakısıklı:)...Rodney Lee ıle twıstlerın ve kök çakranın köklerıne ınmek...Davıd Swenson ıle ashtangayı yaşamak...(duruşlar ıcın verdıgı bırbırınden değerlı ıpucları ıle tazelenmek)... Krıshna Das'tan bızzat KIRTAN dınlemek...Herşey ama herşey tek kelımeyle harıkaydı...Newyork Hılton yıkılıyordu desem yerıdır herhalde!








Ve sonraaaa sıraa Boston'un bıraz dışındakı o mınık cennete KRIPALU'ya geldı...





Hayatımın en buyulu en ozel tatılıydı dıyebılırım...


Çok ama çok sevdiğim dostlarımla gittiğim bu cennet mekanda,
bir melekle tanıştım ben...

Öyle bır melek kı o bir ömür boyu ruhumda açtığı kapıyı unutamayacağım...

Öyle bır melek kı dilerim yolunu ve öğretisini hiç ama hiç bırakmayacağım...

öyle bir melek kı inisiasyonun ve Tantra'nın ne olduğunu öyle törenlerle hokus pokuslarla değil bizzat kalbimde hissettiren...

O anlattı... ben ağladım,

O söyledi... ben taa derinde yaşadım,

O hisset dedi, prana şaha kalktı, kah fışkırdı, kah alçaldı, bazı bazı yükseldı...ve sonra sakinleşti ve tatlı tatlı bir esti ki...,

O yolu gösterdi, ben ben olmayı bıraktı...Odanın içinde, dostların içinde, yoganın içinde, hocanın içinde bütünleşti, eridi...

Teşekkurler Shiva Rea! Tesekkurler Tanrım!
Bızı buluşturdun ve teşekkürler Hikmet beni de götürdüğün için:)

Kripalu günleri anlatmakla bitmez, yolun yorgunluğunu hala atamadım bugün geldım daha, malum zaman tersıne dönüveriyor...Ama mutlaka anlatacağım...EN kısa zamanda...


















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

Bir mektup ki başucumda saklarım onu ben...