Kelebek kalbim!




Oldukça heyecan verici! Blogumun ilk yazısı bu ve kalbım küt küt! Yok yok sebebi bu diil! Sebebi henüz belli de diil:) Ama yakında çıkar ortaya...



Dünden beri içimde bir kıpırtı var. Kalbim kelebek olup uçmak istiyor bi yerlere...





Nereye uçacağını bilmediğinden olsa gerek bir anda sakinleşip geri dönüyor kıpırdandığı yere... Ama her defasında biraz daha yerine sığmayarak!



Sanki aşık olduğum zamanlardaki gibi bir his bu. Sanırım aşk çok yakında!



Delirdi mi bu kız şimdi ortada fol yoksa aşk nasıl olur demeyin! Var... Ben hissediyorum çünkü artık hazırım! Dibine kadar yanlız hissettikten ve kendimle kalmayı sevmeyi başardıktan sonra işte şimdi gerçekten hazırım ve biliyorum ki bir yerlerde de biri benim için hazır!:)



Tıpkı ortak bilinç ilkesinde olduğu gibi! Nasıl mı? Kuantum Düşünce Tekniği adlı bir kitapta okumuştum bunu, diyordu ki tüm insanların her an iletişim halinde olduğu ortak bir alan vardır. İşte biz buna ortak bilinç diyoruz. Hani telefon çalar ve aslında az önce arayan kişiyi düşünmüşüzdür... Ya da ne biliym hepimiz en azından bir kez sevgilimize kalp kalbe karşıymış demişizdir içimiz sıcacık...



Hatta bir grup japon bilim adamı bu konuyla ilgili çoook ilginç bir araştırma yapmış. Japon takım adalarından birinde yaşayan bir grup sevimli maymunu inceliyorlarmış ki günlerden birgün maymunlardan biri patatesini suya düşürmüş ve düşürdüğü patatesin temizlendiğini gören diğer maymunlar da o günden beri patateslerini yıkamaya başlamışlar. Ama asıl ilginç olan aynı anda diğer adalarda bulunan maymunlar da patateslerini suya sokup yıkamaya başlamış.. İşte bir ortak bilinç örneği daha! Ortak bilinçte "ben", "biz"e dönüşüyor kısaca.




Eh bu durum da benim de sevimli maymunumu beklemem hayal değil! Şimdi anladınız mı? Benim maymunum da bir yerlerde benim gibi sevinçle zıplıyodur herhalde... Hehehehe ya da goril mi deseydim... Ewt ben biraz maço seviyorum galiba:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

sen hep burda kal melek!