17 Aralık 2012 Pazartesi

Özlemişimmm....:)

Bu resim eski Yoga Pacific'te çekilmişti... Eski resimlere bakarken içimi bir özlem kapladı...Orası gerçekten de enerjisini çok sevdiğim biryerdi..Arkamdaki defne ağaçları önlerinde oturup meditasyon yapmak için yaratılmışlardı sanki..Şimdi yeni bir yer bulma zamanı..yavaş yavaş bakınmaya başladım..Minik hanıma Suryama sadece kendim bakmak istediğim için zaman bulamadım şu ana kadar..bu bir süre daha devam edecek ve sonra yeniden yeni bir yerde derslere devam:)Sabirsızlıkla bekliyorum...


Bir ara Asos ikinci evimiz gibiydi...her fırsatta kaçardık..Ne çok eğlenirdik..özlemişimm..
Balık tutma maceralarımız...çok ustaymış gibi tam takım dalgıç kıyafetlerimiz ve zıpkınlarla ortalarda dolaşmamızı..Ama bir balık bile vuramadan dönüşlerimizi..Sinan bir kere  bir karagöz vurmuştu da  kıskançlıktan kudurmuştum o vurdu ben yapamadım diye hehee ...Kardeş payı yapıp yedik biz de..








Burada tekne satılmadan önce..ele geçirmişim hehe kaçınnnnnnnn!!!










Göründüğü gibi bayağı bir hamileyim...Tatilimden geri kalmam demişim..Nefes nefese Bodrum'da keyifte:)En çok da Bodrum'u ve denize girmeyi özledim...
Benim Asssslannn oğlum!!Surya geldiğinden beri evden uzakta..Biraz fazla heyecanlı olduğu için şimdilik onları tanıştırmak istemedik..Ama az kaldı oğlum da gelecek yakında..Çok özledimm çoook...









Dünyanın en nazlı erkek kedisi..Tobişikom o benim..şimdiler de o da evden uzakta..Benim canım oğlummm, obur bebişimmm!









Hiç yorum yok: