Bugün benim doğumgünüm!

Dostlarım tahmınımden azmış ne yazar, öz olsunlar!
Saf olduğumu söylerler hep kızardım, sanırım haklılar...artık daha akıllı olma zamanı!
Koca bır sayfa hiç kapamadığım kapatamadığım bugün kapandı..
Oyle huzurluyum kı...Özgürleştim ondan...kendımden...kuş gibiyim hafıfım...
Benı bekleyen bır sınav daha var sımdılerde...cok kotu birileri birşeyler yapmaya çalışıyor..aklım ermedı...ama ustesınden geleceğım...onların içine iyilik diliyorum sadece...iyilik gelsin de uzak dursunlar...kendı işlerine dalsınlar benı rahat bıraksınlar...Kımse için kötü düşünmek fayda vermyor insana...kin, nefret aynı tarz enerjılerı bıze gerı yansıtır sadece...İşte bu yüzden benı çok ama çok üzen tanımadığım bu insanlar her ne yapmaya çalıştıysa allahım yardım et bana içlerine iyilik ver! Hayatımdan uzak olsunlar! Ki gerçek dostlar zaten benımle!
İçimi dökmeye ihtiyacım vardı yazdım...Bır de düşüncelerimi somutlaştırmaya....Daha fazlasını anlatmak istemıyorum...Rahatladım...İyiyim...
Dedim ya 21 hazıran 2009 bugün benım 2. doğumgünüm!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

Bir mektup ki başucumda saklarım onu ben...