OM MANİ PADME HUM...


Dün benim doğumgünümdü:))Coook guzel gecti...Bütün gün telefonum hiç durmadı...

Meğer ne çok dostum ne çok sevenım varmış...İyi ki doğmuşum dedim gerçekten de...

Güzel bir bahar gününde çok güzel dileklerle girdim yeni yaşıma:)

Bu yıl çok güzel şeyler bekliyorum hayattan, her anlamda!!

Eh madem dogumgünüm ben de kendime bir hediye yapıym dedim ve doooğru Danny'ye gittim:)Kendime bu yıl bir dövme hediye ettim kısaca (: "om manı padme hum" yazan bi dövme..

Danny'nın elı gercekten de çok hafıf ve hızlı bu konuda ona müteşekkırım ancak sectiğim yerin hassaslığından olsa gerek bu sefer ki pek acıdı..Tabı gıkımı cıkarmadım, sonuçta kendi seçimim üstelik de süsüm için:)

Aslında ben yıllaar önce yazdıracaktım bu mantrayı çok çok severım kendısını ama son anda vazgecıp yerıne bır lotus çiçeği yaptırmıştım o zaman...Sebebı de kendımı hazır hıssetmeyişimdi..

Om mani padme hum çok güçlü bir mantradır ve onu taşımak da biraz cesaret ister bence...Yaşadığın her şeyde dengede kalmanı söyler bu mantra. Tıpkı sapı çamurda olmasına rağmen yaprak kısmı asla kirlenmeyen lotus çiçeği gibi... Başına iyi ve kötü ne gelirse gelsin lotusun içindeki mücevher gibi hep temiz ve bilge kal der bu güzel mantra...

Ben kendimi düşündüğüm de görüyorum ki bu yıl gerçekten zorlu bir yıl oldu benım için...

İşimi ve çok sevdiğim birini geride bırakmak zorunda kaldım... İki büyük kararı ve dönüm noktasını aynı anda göğüslemek zorunda kaldım kısaca...Ve ewet zaman zaman ikilemler yaşadım, acaba dedim...Ağladım, güldüm, kızdım, hırslandım, özledim ama sonunda dengemi buldum işte...Çok sevdiğim dostlarım hep yanımdaydı özellikle de Derya kuzusu:)Yakında benı bırakıp gidecek gerçi o ve hiç belli etmiyorum ama çok özlicem onu...Neyse sonuçta o da mutluluğu için yapacak bunu:)

Tüm bunların üstüne şimdi sıra madalyonun diğer tarafında diye umuyorum...Şimdi başıma gelecek çooook güzel deneyımlere hazırım..onların kıymetını bilip dengede kalabilecek şekilde yaşamaya da:)İşte bu yüzden mantramın bana uğur ve denge getireceğini biliyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

sen hep burda kal melek!