2 Nisan 2009 Perşembe

Hayal etmek!Hem de doyasıya!


Şu sıralar çok duyduğum bi cümle var arkadaşlarım arasında...ve
hiç mi hiç sevemediğim
bi cümle bu...
Bi "Beklentısız ol, mutlu ol!"
tutturmuşlar gidiyor...
Anlamadım ki nasıl bir iş bu?

Yeni bir ilişkiye başlıyolar ilk dedikleri...
"Bu sefer farklı olsun istiyorum hiç bişi beklemicem", yeni bir işe başlıyorlar ...
"Gittiği yere kadar beklemiyorum çok bişi"...

Nasıl yahu nasıl? Bi derdimi anlatıyorum "Eh ben sana demedım mı beklentısız ol dıye, ıyı sonuçlanırsa ne ala yok olmazsa sen de üzülmezsin diye"...

Arkadaşlar ne oluyor size, bize?

Ben beklemek istiyorum banane!! Beklicem! Ben hayal kurmak istiyorum!

Banane varsın gerçekleşmesin! Gece yatağıma girdiğimde tatlı tatlı düşüneceğim bir gelecek, kendimi mutlu hissettiğim hayali evim, ordan oraya zıpladığım tatillerim olmazsa ben n'aparım?Ya olmazsa üzülürüm korkusuyla hayat geçer mi yahu? Bastırılmış hayallerle?

Siz evrenden istemedikçe, istemeyi bir suç, güvensizlik gibi gördükçe

evren size n'apsın ne versin?

Herşeyden önce kendine güven çok önemli ve hayattan ne istediğini bilmek!

Ne istediğini biliyorsan ister ilişkilerinde ister işinde başına gelecekler bi yere kadar etkiler seni ve belki üzebilir çünkü istediğini alamayabilirsin karşındakilerden doğru

ama ya alamazsam diye kendi isteklerini hayallerini hiçe saymak çok daha

büyük bir kayıp bence... O insanı ve durumu gerıde bırakabilmeyi bilmeli insan

yıllar sonra kendini bulamamaktansa...

Her neyse ne diyordum..banane ben şımarıcam işte şımarık bi çocuk gibi istiycem kalbımdekılerı:)Oldukları zaman ağlıcam sevinçten, zıplıcam, gülücem, hemen en yakın arklarımı arayıp anlatıcam bı nefeste...:))Ha hayallerım benı yarı yolda mı bıraktı ağlıcam, kızıcam önce tutturucam, soora gülücem yine kendime... aaaa bi de bakmışım başka bi hayalin peşindeyim zaten...

1 yorum:

merdümgiriz dedi ki...

beklentisiz bir mücadele mi olur değil mi..