Temiz oda, temiz karma!


Evlerimize hiç baktık mı? Hayır şööle adamakıllı dıkkatlıce bır baktık mı ? Ne kadar çok ve gereksız eşyayı biriktiririz hiç farkettık mı? Şu annemın genclığınden kalma, aaa şunu en yakın arkadaşım dogumgunumde almıştı derken odamız hatta evimiz depoya dönüverir yıllar içinde! Üstelık de kullanılmayan eşyalar deposuna! VE tüm bu eşyalar kullanmadığımız halde zihnimizde bir bağımlılık halı yaratır, evimizde ve hayatımızdaysa gereksız bır yer meşguliyet tabıı!

Ben diyorum kı bugün hayatımızda bir değişiklik yapalım ve bu değişikliğe yatak odamızdan başlayalım! Biriktirdiğiniz birçok anıdan ve fazlalıktan kurtulmaya, özgürleşmeye hazır mısınız?Öyleyse odanıza gırın veee her bı köşesıne dıkkatlıce bakın! Gereksız neler var? Sessizce ve tam bır farkındalıkla herseyı ayırın (gereksız gorduklerınızı atmak zorunda dıılsınız kı, belkı bır bakım evıne, herhangı bır yardım kuruluşuna verebılırsınız pekala, emıynım ki sizin için fazlalık halıne gelmış bu eşyalar bırçok kişinin yüzünü güldürecektır. Tıpkı elınıze ilk gectiklerinde size olduğu gibi:)

Ayırma işi bitince sıra odamızı temızlemeye gelsın:)Ewet her ne kadar sıkıcı gıbı gözükse de unutmayalım kı yaşadığımız mekan ne kadar temız ve ferah olursa ruh halımız de o kadar rahat ve huzurlu olacaktır.

Ben bugün büyük temızlığe odamdan başladım ve başlarken şöle niyet ettim, zıhnımı kurcalayan ve benı ılerlemekten alıkoyan bırçok anımı da bu temızlıkle gerıde bırakıyorum... Ve hayatımda yepyenı tertemız bır sayfa ıstıyorum! Ve de aşk! (Bu sefer odamı temızlemekle kalmadım bırçok büyük eşyamında yerını değiştirmek geldı içimden, yatagımla komıdınımı zar zor ıttırdım ve yenı şeklıyle odam KOCAMANNNN oldu!

Odamda ve hayatımda hatta yüreğimde yenılıklere, yepyenı deneyımlere kocaman bır yer açtım kısaca! Siz de deneyın! Gerçekten çok rahatlatıyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

Bir mektup ki başucumda saklarım onu ben...