Kımılerı ıçın sevgisizler günü oldu bugün!

Bugün sevgililer günü! Ne olmuş yani ben anlamadım...
Bırçok arkadaşım kendini kötü hissetti bugün:(Insan bı sevgili, mutlu bir aşk istiyorsa ve buna özlem duyuyorsa hergün bu hissiyatla yaşar.
Yanı böyle saçma ve ticari bir günde birdenbire dertlenmez ki! Ya da dertlenmemelı:)
Bugün benım için diğer günlerimden farksız geçti.. Ders verdim, yemek yedim, kitap okudum, araştırma yaptım ne bılıym yahu bır an bile durup üzülmek gelmedı aklıma...
Ben de istemez mıyım kalbım yıne heyecanla çarpsın, seveyim, sevileyim! Ama sanırım herşeyin bir zamanı var... Bu aralar kalbim boş... Kırık dallara tutunmak istemiyorum artık...
Kolay dııl bır ılışkıyı yürütmek... Gerçekten emek istiyor, fedakarlık, sevgi istiyor... Sanırım yorgunum...Yenıden sevmek ve sevılmek zoruma gidiyor...Kırgınlıklarım, güvensizliklerim var... Bunlardan arınmak içinse zamana ihtiyacım var! Zaman beni hiç yarı yolda bırakmadı...Seviyorum zamana bırakmayı...En azından ona güvenım var! Ama şunu da çok iyi biliyorum ki doğru an ve kişi geldiğinde tüm engeller, bloklar kalkıyor bir anda...Su gibi akıyorsunuz birlikte, birbirinize...
Yarım saat sonra bugün bitiyor, bir sevgililer günü daha bitiyor işte...
Sevgilisi olmayıp bugün üzülen arkadaşlarım... Şimdi kalbinizde kocaman bir yer açın ve bugun hissettiğiniz hüznü aklınızda bir yere yerleştirin madem kı onu hıssettınız barı bir işe yarasın değil mi... Beklediğiniz aşk size geldiğinde bugünü hatırlayın ve sevdiğinizin kıymetini bilin, birgün yanınızdan uçup gidebileceğini unutmayın, her yenı gün aynı heyecanla, aşkla bakın ona!
Çünkü o mutlaka gelecek!!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

Bir mektup ki başucumda saklarım onu ben...