Herhangi bir şeyi önemsemek tüm dünyaya hayat getirir! UCHIYAMA ROSHİ

Bu sabah pek de üşengeçtim aslında! Annemin tam evden çıkarken sarfettiği "Mehveş ben öğlene doğru geleceğim istersen bı spagetti yap" cümlesine burun kıvırdım isteksizce... Sanki yapacak bi sürü işim vardı ve ben yemek yaparsam bunlara vakit bulamayacagımı düşünüyordum...
"Benim annem çoook tatlıdır çok da zor bı ınsan! Enerjisi çok yüksek olduğundan sürekli heyecanlı ve yüksek sesle konuşur! Bu durum bazen beni çok yoruyor ama o anne iste! Başka kim günün ortasında ben dışarda ders verirken telefonuma komik ve düşünceli mesajlar atar ki? Birden bı mesaj gelir: "Aksama mantı yaptım!" Mantıya bayılırım!!! Günüm ne kadar yorucu geçmişse geçsin annem beni mutlu etmek için en sevdiğim yemeği yapmış işte! Söylemeden de duramaz, kaç saat öncesinden haber verir hemen! "İşte ben aklıma gelen bu düşüncelerle birden oturduğum yerden fırladım ve doğğğru mutfağa!!!

Annem için nefis bir spagetti yapmaya karar verdim! Ben anlasıldığı üzere çok sık yemek yapmam..:( Ama yaptımmı da gerçekten büyük bir ilgi ve sevgiyle pişiririm o yemeği! Büyük bir heyecanla tavayı çıkardım, soğanları inceciiiik ellerimle doğradım, domatesleeer, biraz şeker, biraz tuz, sarımsakk, pırasaaa, havuç ve sırada kıpkırmızı çarliston biberler! Yetmeeeezzzz! Ordan oraya zıplaya zıplaya koşulur, nerdeydi bu köri??? Ewwwtt körisiz olmaz, kekikkk, biber salçasıı, karabiberr bolca! (Hindistan'a gittikten sonra tüm yemeklere köri koymaya başladım ben benim tüm yemeklerimin tadı aynımıymış neymiş oyle dıyenler var ama gerçekten çok güzel oluyor hele kı mercimek çorbasında mutlaka deneyin!)Ah dolapta hardal ve ketçapta varmış eh hadi siz de gelin sosuma!! :)
Mis gibi kokmaya başladı bile! Eyvah sosa çok daldımm yan tenceredeki makarnayı unuttumm! Bıraz yapışmışşş:( Ama olsun sos o kadar lezzetlı kı emıynım pek çakılmıcak bu durum!
İşte bir cuma öğlenim daha böyle geçtii... Belki dünyanın en değişik yemeği değildi bu altıüstü bir spagetti işte! Ama sevgiyle ve ilgiyle pişti... Annem için pişti!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hatta bazen uzak kalıp özlemek...

Eskiyi yıkmak yeniyi kucaklamak hep kolay olsa..

sen hep burda kal melek!